saknar Örnaskolan.. ):



Shupp shupp!
Hade nationella i engelska idag, läsförståelse och hörövning.
Svarade på alla frågor på läsförståelse, och det gick la sådär på hörövningen...
I alla fall så slutade vi 12 idag, så jag och Julia tog bussen till örna och hälsade på :)
Sjukt fint det har blivit!! Man känner inte igen sig..
Vi träffade Jesper, Verica och Roger! (elr var det nån mer?)
Askul att träffa dem! Och Roger är tydligen vän eller nåt med våran biologilärare ;o
Megacoolt :D  Och sen, så såg jag dem..
MINA BORTTAPPADE NYCKLAR FRÅN NIAN!!!!!!!
Dem låg där, i Anders rum på ett bord 2 cm från mej!
Ett fönster blockerade vägen elr vad mann säger xd
Så rektorn öppnade åt mej!!! yay! <3
Sån tur jag har ibland asså, tihihih!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0