London är inget land

HEJ! :)

vad gör ni?????
Nej skojjar bara, men jag orkar inte med mej själv just nu.
Har tappat mitt busskort som kostade 2800 SVENSKA KRONOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bra jobbat Lisa.
Varför inte lika gärna gå och dö också?!
ÅH, och det upptäckte jag när jag stod på Österskans och skulle plocka upp det ur fickan när bussen kom.
Nämen HOPPSAN!
Det låg visst inte där.
Så fick gå hem..
Åh jag hoppas verkligen att busskortet ligger i skåpet i skolan.
Jag hoppas verkligen att det råkade trilla ut i skåpet när jag skulle hämta min mobil.
Jag hoppas verkligen det.
Och när jag tänker tillbaka på bussturen til skolan så kan jag faktiskt inte minnas att jag stoppade tillbaka busskortet i fickan när jag hade satt mej ner..
Men så hoppas jag att någon snäll själ har lämnat det till busschauffören i så fall..
Förresten?! Vart hamnar busskortet någonstans om man lämnar in det till chauffören?
MÅSTE veta, för jag måste ha det imon!
Annars blir mamma och pappa inte så glada på mej..
Och då blir det verkligen ingen iphone 4 i julklapp för den delen heller.....
Varför Gud, vad har jag gjort för att förtjäna detta straff!
Jag som alltid har varit såååååå snäll mot allt och alla!! (a)
eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0