Väla

Hej på er!
Sitter här i min ensamhet...
Forever alone..

Nej, jag skojjar!
Btw, idag åkte jag till Väla med mammi och pappi idag.
Blev en del shoppande där, studiebidraget tog nästan slut!
Men det var saker som jag behövde, så det spelar ingen roll!
Kan visa imon vad jag köpte, om jag hittar min kamera!!
Den är spårlöst försvunnen...

I alla fall så loggade jag in som vanligt på fb och fick se detta:



Jaja, bara planera saker hemma hos mej när jag inte ens vet om det!
Men det var kul! Dock blev det ju ingen fest hos mej. Blir väl en näsa helg HOPPAS jag! ;o

Imorgon ska jag och Julia ha en pluggdejt! ♥
Det ska bli så romantiskt med levande ljus (nej döda annars), god mat och bra musik!
Eller? Det var väl det vi planerade, Julia?! 
Åh min blogg är så tråkig nu! Ska göra den finare och bättre.
Promise you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0