- 18 september 2011 -

Hej! :D

Igår var det tjejkväll at Ellens place. Hade hur kul som helst och jag tror det gick 2 min som högst då vi inte skrattade. Herregus vilken kväll! :D
Ville inte att den skulle ta slut, men det gjorde den.
Vi måste verkligen göra om det en annan gång, VÄLDIGT snart! :)

Idag ska jag inte göra så mycket. Måste göra ltie läxor och sånt.
Sen blir det att börja åka in mot halmstad igen :)
Jaa, vad ska ska jag mer berätta?

Ja, fick ett sms i går mitt under tjejkvällen "JA ett sms!" tänkte jag!
Och så var det från Viktor. Och helt plötsligt var det inte lika kul längre..
I fredags bara helt random började han skriva till mej på fb med massa hjärtan och sånt.
Och jag liksom tänkte, nej tack! Men jag ville inte vara elak mot honom, så jag skrev tillbaka.
Sedan loggade ut och tänkte yes! Men så fick jag ett sms av honom 1 timme senare där det stod "hade ju ditt nummer med, haha :)" Jamen OJ DÅ så kul för DEJ!
Ja, han verkade ju jätteglad över detta, vilket inte jag var.
Så smsade han mej igår som sagt, och jag börjar sakta men säkert att dissa honom i hopp om att han inom en snar framtid ska glömma bort mej..

På tisdag ska jag klippa mej och färga utväxten (y)
Jag vet att jag sa att jag skulle hålle mej till februari, men edt sliter inte lika mycket på håret om jag färgar utväxten istället för hela håret!
Jaa, nu har jag inget mer att skriva.Sitter och lyssnar på en "spellista" Kreshnik gjorde åt mej.
Eller aah, typ 8 låtar, men jaja :)

Hare bra nu!!


Kommentarer
Postat av: julia

jäkla sötnos! säger ju att du är en killtjusare ;)

2011-09-18 @ 14:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0