- 25 september 2011 -

Åh jag har satt ihop värsta FÄZTLISTANNN på spotify!
Men så kan man inte lyssna på den, för man har inget att tagga till :(
Hoppas att NÅGON kan fixa klassfest till nästa helg? Måste ju finnas någon vars föräldrar är iväg? :)
Annars tar jag livet av mej, jag är så jävla festsugen!!
Åh...Pontus skickade massa fylle-sms till mej igår, och man bah:" MEN SLUTA?! jag blir ju bara avundsjuk på dej!"
Heheh, stackarn var helt borta och skrev "lycka till i livet, lyssna bara på det bra, inte det dåliga" och massa sånt!
HAHAH!! Idag mår han dock inte lika bra. hehehe...

INTE FÖR ATT SKRYTA ELLER NÅGOT SÅNT ALLS, MEN JAG ÄR I LVL 49 PÅ SPELET RUN PÅ SPELA.SE!

Innan idag så gick jag och Julia en runda med.
kul.
not.
eller?


Puss(y) på er!


Här får ni en bild på Julia i paint som jag ritade dagen då vi fick våra datorer!


Kommentarer
Postat av: Julia

ÖJ! Vadå är jag inte rolig att gå med eller? /cut

2011-09-25 @ 21:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0