- 26 september 2011 -

Hejsan!!

Måndag idag och ny skolvecka!
Nya möjligheter, och jag måste övervinna min blyghet!
Det är mitt mål denna vecka. Jag ska inte bry mej om vad andra tycker om mej, utan göra vad jag vill ;)

Dagen började med matte och engelska där jag kände mej väldigt duktig då jag spelade Run större delen av lektionerna. Jag måste öva till diagnosen igen eftersom att jag fick F på den...
Inte bra asså, men var som tur inte den enda ;)

Sedan på projekt-timmen lät jag de andra göra jobbet igen.
Jag FÖRSÖKTE faktiskt leta vilka som vad nedbrytare i en våtmark.
Men hittade inget :(   Satt och spelade Run igen. Och plötsligt kom Kreshnik och trodde att han var asbra på det och försökte klara lvl 50! Men det visade sig att han inte var så bra..
Och så kom Max och skulle försöka, och han var ännu sämre ;D

Heheh, och imon måste jag ta bussen själv till skolan :(
men det klarar jag ;) Åh jag blir så galen! Har ju INGA bilder på denna datorn, så får ta från fb istället ;)


Jag vid ankdammen när jag var i London med Julia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0