5 september 2011



Yes, idag blev det en blöt hemfärd, mascaran hade runnit med, så inte så konstigt att folk pekade på mej förfärat och sprang därifrån!
Skolan todag var helt okej :)
Först hade vi matte, räknade inte ett skit utan skrev på min engelska redovisning som skulle varit färdig tills idag, men SÅKLART skulle jag glömma av det -.-
Men det gick jättebra ändå!
Efter engelska var det lunch, den får -5/5.
Har nog inte ätit något äckligare.
Flygande jakob var det för en som undrade. Usch, ALDRIG MER!
Efter det var det projekt, och jag kände att jag, Johanna och Charlein fick gjort mycket mer än vad vi gjort under alla dessa gånger tillsammans när Oscar har varit med...
Heheh...
Hur som helst så känner vi oss redo att redovisa imon! ;)
Hahah! Redo, redovisa.. Det rimmar nästan! :)
Men ska ta och fika lite kladdkaka som jag och Julia bakade förra veckan! :D:D:D:D:D

skriver mer later maby baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0