6 september 2011




hej söta!

Igår hade jag besöksrekord med 8 unika besökare!
OJOJOJ!! Kanske jag bllir sveriges största bloggare, eller vad tror ni?! :D
Har jag några fans där ute! Kommentera det i så fall!

Hur som helst, skönt med sovmorgon idag då!
Bara det att jag alltid är lika trött som jag alltid ör när jag stiger upp tidigt, så vad spelar det för roll?
Idag körde jag på mina egna lockar eftersom att jag inte orkar fixa det...

Jajajaja, ni som kanske läste texten jag la ut igår,
jag vet att den är krånglig, fattar den knappt heller xd
Men det är så det blir när man skriver av sig, det bara flyter på ;)
Det blir typ som en dagbok där man skriver ut sina känslor.
Fast ni vet ju kanske inte riktigt vad jag menar...
MOAHAHAHHA!

Mmm, nu väntar jag bara på att få cykla till skolan.
Ska playa lite piano innan jag sticker nu.

Hare!


Kommentarer
Postat av: sara

i'm your biggest fan

2011-09-06 @ 21:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0