8 september 2011

Good Morning
Good Morning
We've talked the whole night through
Good Morning
Good Morning to you

Good Morning
Good Morning
It's great to stay up late
Good Morning
Good Morning to you

When the band began to play the stars were shinging bright
Now the milkman's on his way and it's too late to say good night

_____________________________________________________________________________________________

Hej och godmorgon för er som är uppe! :D
Torsdag idag, vilket innebär att Julia ska sova över hos mej idag!
Jättemega kul! hehehe..
Idag slutar vi 13.20. Härligt!
Men vi har rätt tråkiga lektioner, har jag för mej..
Orkar inte gå och kolla på schemat nu xd

Idag cyklar jag till skolan, för jag kom på att det går fortare för mej och Julia att komma hem då.
För om vi skulle gått hem tar det en timme!!
Men nu kanske vi kan skjutsa lite, eller jag vet inte..
För då går luften ut ur hjulet där bak, och det är inte kul :(
Men det går i alla fall lite fortare ;)

Nej, ska spela lite piano innan jag sticker, här får ni en bild från nyss:




Kommentarer
Postat av: beccis

vilken fin blogg du har tjejen!

ska vi lägga till varandra på bloglovin kanske?

2011-09-08 @ 15:12:09
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Postat av: Josefine

Finblogg :)

2011-09-08 @ 16:45:17
URL: http://josefinebjorklund.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0