den 4 september 2011

tråkig rubrik, men kom inte på nåt..

HELLO DICKHEADS!
Today ska jag ta bussen till min kära stuga! ♥
Så här är det: bussen från staffansbo till norreport går 15.48 I tinky winky?
Sedan går den 17.55 från österskans till svanen, så jag får vänta en FUCKING TIMME!
Men det är lungt, jag är van nu och tiden går rätt fort om man spelar soduku på världens sämsta LG mobil :)
Såå idag har jag faktiskt planerat detta:

- Städa stugan (alltså dammsuga, damma av o.s.v.) för det ser ut som Julias rövhål, hihi! ^^
- Göra läxor ( duktig chey asså!)
- blogga för er skull ;)

Ja, det blir min dag i stora drag! Och sen måste jag kolla på Idol ikväll!
Måste ha något att följa så att dagarna inte blir för långtråkiga xd
Det var väl ikväll det var idol? ;o
Hur som helst så måste jag fixa header hit med, ser ju ut som ett rövhål, och gissa vems?

Nu ska jag sminka mej! Vill helst inte skrämma livet ur folket jag går förbi på stan sen ;)




Jag vet mitt hår ser lite wtf?! ut, men jag orkar inte bry mej! :D (y)

Update: Måste visa en ful sak som Max lärde mej sen, HAHAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0