Moves Like Jagger

Yes, sitter och dunkar denna låten nu! :D
Jag och Julia gjorde ett försök att göra lite matte innan.
Och jaa, det gick väl sådär...
Asså, jag kan verkligen INGENTING!
Det är jättejobbigt, för innan i 9:an var jag en av de bästa, men nu är jag typ den sämsta i klassnen.
Allt har blivit så mycket svårare på gymnasiet och alla är så mycket smartare än mej och jag ligger efter i allting!
Hur mycket jag än försöker så går det bara inte!
Jag får göra läxor hela helgen..

Nu ska vi snart baka kladdkaka, som vi gjort varje gång hon sovit hos mej nu xd
hihih!!
Och sedan ska vi kolla på film.. Men säger inte vilken, hehe....

ÅH vad jag längtar tills vi ska ha klassfest eller något, känns ju som om det är dags nu?!
Men ingen vill ju ha det hos sig, eller jo!
Mikael/Niklas ska ju ha fäzt hos sig då på lovet, HÄRLIGT!
Men orkar inte vänta tills dess..
Jag vill festa och jag vill göra det NU!
Men då får det inte gå så vilt till som det gick förra gången, eller hur Julia?! ;D
Mådde så jävla dåligt dagen efter så att jag inte kan beskriva, ska aldrig mer dricka så mycket igen! ;)
Eller...?


idag.


Kommentarer
Postat av: j

nejdå, aldrig mera!;) åhhh.. längtar sketa mycket :D!!

2011-09-08 @ 18:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0