Osminkad


SÖT!! not..

Hejsan!
Imorse åkte jag med pappi och Eddie till Ullared, hehhe..
Skulle köpa nya idrottsskor, eftersom att jag egentligen inte gillade de andra jag köpte.
Som tur var hittade jag några och min idrottlektioner räddade! (y)
Sedan köpte jag lite skolgrejer. Alltså block och pennfodral och sånt som jag inte hunnit köpa än xd
Men nu är det fixat! Känns bra nu då :)

Aah just det. Köpte present till Eddie med som fyller 12 år imon :)
Blev en klassiker, lego. Billigt och bra! Eller jag vet inte om det är  en klassiker, men för mej är det det  ;)
Köper alltid det till honom, så jag tror att han vet vad jag köpte till honom i år. Igen.
Men han klagar inte, så jag kommer fortsätta att ge honom det :)

Pappi betalar presenten och skorna åt mej! :D
Om jag dammsugar hela huset..-.-
Så det får jag ta och göra nu + att jag måste räkna matte.
ÅH så tråkigt som måste göras.
Men nu ska jag inte klaga.
JAAA LÄXOR!! :D:D


Kommentarer
Postat av: MalinWallin

Fin blogg! :)



Ställ gärna en fråga här: http://www.blogresponse.com/Malin_Wallin



Kram /Malin

2011-09-11 @ 16:13:01
URL: http://malinwallin.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0