TGIF!

Ensam hemma nu = FEST!!
Nee jag skojjar bara. :)
Nu lurade jag er allt! heheh..

Skolan idag var okej men ändå laam!
Jag tycker om våran klass och killarna är så galna och random!
De skulle ha en tävling om vem som kunde kasta ett pappersflygplan längst.
Förloraren skulle äta en sked cayenpeppar (stavas det så?)
De kastade och helt plötsligt var det Carls tur, det var nära han kom sist, men det gjorde han inte!
han blev så glad att han sprang fram till mej, kramade om mej, lyfta upp mej i luften och hoppade omkring med mej!
Hahah! Det måste ha sett rätt sjukt ut, kan ni förstå hur glad han blev eller?
Max kom längst för övrigt ;)
Mikael/Niklas förlorade, och fick som sagt äta en sked cayenpeppar.
Stackars sate,..

I really love every gesture you make against me.

Nej, nu ska jag gå och spela xbox.
Hahah! Vilken nörd jag är ;)



Kommentarer
Postat av: dite

allt bra idag?

följa varandra via bloglovin? :)

2011-09-09 @ 23:17:33
URL: http://afroditeedreflo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0