Ny vecka - nya flygturer med Hanin!

-Internskämt-

Heey! :'D

Nu äntligen slänger jag upp ett litet inlägg!
Just nu sitter jag och Sara och väntar på bussen. Vi ska möta Ronny på Österskans och sedan gå till skolan.

Efter vår första lektion som är matte kommer vi att ha en lång håla på 2 timmar. På den hålan ska vi dra hem till Ronnys place en stund. Efter det ska vi med för Ronny ska köpa hårfärg!
Och som en stylist jag är så rekommenderade jag gult hår med rosa slingor och grönt dip dye. Jävligt snyggt må jag säga!

Nepp, nu kommer bussen, pusshej!


Kommentarer
Postat av: your biggest fan.

ÄNTLIGEN bloggar du, yay! Nu får jag läsa om vad du gör på dagarna, om du nu fortsätter vilket du måste göra annars slår jag dig :) Fin topp förresten ;)

2012-08-27 @ 10:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0