19 februari 2012

Shupp shupp!

Igår åkte jag mot mormor för att vara där med mina föräldrar lite ;)
Blev lite cider och så vin till maten. Gott! Det gillar vi gubbar!
HAHAH! Smsade med Sara lite igår, då sa hon att mormor hada sagt till henne "jag är så glad att lisa har börjat komma ut och gå på fester!" HAHAH! Jävla sötis hon är asså! ;D
HON BRYR SIG OM MEJ! :')

Senare ska jag gå till Julia och vi ska ha en liten photoshoot!
YAY, så bilder kommer nog förmodligen komma upp på bloggish sen :))
Ska sova över hos henne sen med, får se vad vi ska hitta på!

Om 2 dagar så blir jag brunett!
Ska se hur jag passar i det. Jag var ju brunett när jag gick i 6:an.
Men då hade jag kort jättelockigt hår som jag aldrig fixade+så hade jag lugg till dej med = ingen bra kombination
Men nu har det blivit längre och jag äger en plattång (stolt) så jag kan ju platta det om jag vill ;D
Eller fixa det överhuvudtaget! Längtar!
Ska bara tona det, så i fall jag inte blir nöjd så tvättas det ju ur ändå.

bye BYE


JUST NU: Sitter här och myser med myskläder!


Kommentarer
Postat av: julia

jag väntar på ett inlägg..

2012-02-26 @ 12:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0