Fit Me

:D

Dagen idag har varit bra! ;)
Förutom att jag kom lite försent till idrotten så har det varit bra! :)
Vi hade biologilabb, ganska kul även om jag bara sitter där. Sen så hade vi kemi, jag fick "sluta" 20 minuter tidigare för att jag skulle till Gunillis med den roliga dialekten.
Vi bestämde att jag skulle åka till Drottning Blanka den 11 april för ett besök och prata med yrkesvägledaren där :)
Kommer bli ASNICE jag längtar som fan! :D
Sen sa jag det till Nils, för han är ju min mentor. Och jag blev typ glad för min skull?
Jaja, innerst inne jublade han säkert av lycka "ÄNTLIGEN SLIPPER JAG LISA! NU SLIPPER JAG HENNES DUMMA FRÅGOR OM KEMIN OCH ATT HON INTE FATTAR!!"

btw, har nyss varit nere på maxi. Hade cyklart dit (omg vad bra jag är!).
Behövde lite foundation och puder, för det jag har nu är halvbra produkter som håller 1 timme och sedan är allt typ förstört *sadface*
Köpte från ett nytt "märke" som jag aldrig använt innan, Maybelline New York - Fit Me, hoppas att det ska vara bra!
Har sett den på nån reklam på tv (jag tror det var detta iaf?) och tyckte det verkade bra :)
Dessutom var det ganska billigt med! Foundation 135:- och puder 125:-
Ganska billigt med tanke på att de lite bättre foundation kostar mellan 300-400:-
Ska inte säga för mycket, har inte ens testat det än! Men hoppas på det bästa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0