Ingenting står över mej

Heej, har nyss duschat för ÄNTLIGEN funkar duschen!
Var faktiskt rädd ett tag att jag inte skulle få duscha, men nu funkar den :D

Juste! Var och pratade med Gunilla med den roliga dialekten idag och pratade om att jag skulle byta linje.
Jag sa att jag ville gå stylist istället, så hon börjada prata massa om att det är svårt att få jobb efter skolan och blablabla.. Hon sa att det skulle vara bättre ifall jag bytade till något där det finns jobb efter skolan.
Så hon gav mej ett häfte som jag får läsa hemma. Men ska jag vara ärlig så har jag inte ens öppnat det än ;D
Ska göra det innan jag lägger mej, bläddra igenom lite och sånt :)

Och tränat har jag också gjort faktiskt! :D
Stolt över mej själv, har hunnit med mycket idag.
Till och med dammsugat hela stugan! :o
OJOJOJ, duuuktig Lisa! ;D

FÖRRESTEN så var det en snygg kille som åkte samma buss som mej idag och HOPPADE AV VID SAMMA HÅLLPLATS SOM MEJ! :'D
Och han bor nära mej!!! Tror jag, eller han gick längra bort till det andra stugområdet, MEN ÄNDÅ!
Hoppas han åker samma buss som mej imon! Då ska jag hälsa på honom och försöka starta en liten konversation, oh yes I will.
Hoppas han är singel nu bara..

HAHAHA!! Gud jag är så desperat, hoppa på första killen  jag ser på en buss?!
Jajaaa, vad har jag för val då? :)


Kommentarer
Postat av: julia

wooohooo vilken snygging du är

2012-02-16 @ 17:09:34
URL: http://jjuliak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0