Sömnlös

Hallu?!
Kan inte somna, så tänkte slänga in ett inlägg istället! :)
Hoppas att detta får mej att somna lättare sen! Lär ju vara cptrött imon ändå så det spelar egentligen inte någon roll..

Idag är det tisdag = sovmorgon = gött som fan!
Även om jag kommer till skolan typ 50 minuter innan vi börjar så är det lätt värt det! Bussen går ju ända fram till skolan då! ;D

På tal om skolan så längtar jag tills jag får börja på en ny till höst!
Hoppas verkligen att jag kommer in på Drottning Blanka, det verkar som en bra skola!
Tror ni 240 poäng räcker för att komma in? Det känns ju som att stylist är ett program som inte har så höga intagningspoäng. Det är väl typ vara tjejer med dåliga betyg som inte kommer in på nåt annat eller som inte bryr sig om något annat? ;o
Nä jag vet inte, finns väl såklart duktiga tjejer också! ;) ( för jag tror inte det är så populärt bland killar att söka till stylist, hehe.. )
Så får jag äntligen slippa da Vinci!!
Jag gillar mina vänner och delar av min klass, men hatar linjen ;p
Bra jobbat lisa!

På tal om att byta linje så kom jag på att jag har min svenskabok hemma på skrivbordet som jag skulle läsa.. Det sket sig, får ta det i helgen!

På tal om svenskabok så har vi kemiprov på fredag, och jag fattar ingenting,. Men jag prioriterar inte kemin, kommer inte ha den på någon stylist linje sen ( om jag kommer in ).

På tal om kemiprov så var jag hos polisen igår och skulle fixa ett id-kort till lilla mej :))
Ganska ful var jag på det.. MEN MEN det ska inte skickas in till " världens säxiigaste chey " så det är lugnt ;)
Sedan körde jag förbi drottning blanka med mamma och pappa.
Kan se mej själv där!! Visserligen såg jag ju bara en del utanför, men ändå :}

På tal om id-kort så lärde pappa mej 2 kortspel som man kan spela med sig själv.
FOREVER ALONE
Han sa att jag kunde sitta och spela dem för mej själv när jag har gjort klart alla mina läxor.
Men när jag kollar alla bloggar och fb och det inte går nåt bra på tv så brukar jag hoppa över läxorna och gå direkt till kortspelen..
HAHAHHA!!! Jag är så jävla forever alone! xD

Nu är jag trött som faaaan!!
Och långt inlägg blev det med, guldmedalj till er som orkade läsa allt!

Ska kolla 9gag en sista gång innan jag somnar med ;)
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0