YAY♥

Har suttit och fixat bloggen i några timmar nu ( okej, typ en och en halv )
Fick mej på andra tankar, vilket är bra antar jag? ;)
Tycker resultatet blev ganska lyckat, it's PINK!
Kommer nog tröttna sen ändå, men ville inte ha kvar allt det fula, megafult var det innan!
Dör lite inombords..

Men nu så kanske jag ska börja blogga lite varje dag!
Blir roligare att blogga om man har en snygg blogg med!
Inte för att jag anser att min är den snyggaste men den är lite roligare än innan :))

Japp.. Sovmorgon imon, börjar 10.10!
Men eftersom att jag ska duscha imon innan skolan så måste jag gå upp tidigare..
Jaja, jag överlever nog!
Min dusch funkar ju inte här! Helt cp..
Det har typ frusit i rören eller nåt, men du fick jag en så himla bra idé!
Jag skulle värma vatten i vattenkokaren och hälla ner i avloppet, och det funkade! ♥
Men när jag väl skulle duscha var varmvattnet slut.. :(
*sadface*
Så jag ska duscha imon ;)
Vem vet, kanske blir piggare av det och orkar med skoldagen för en gångs skull! :D
Har varit så jävla trött de senaste dagarna, hans fel
Nej men har seriöst kunnat somna på bänken, skojar inte!

Men ska ju byta linje ändå, så det känns rätt meningslöst att göra bra ifrån mej i vissa ämnen.
Eller jag vet inte, ska prata med gymnasie-Gunillis med den roliga dialekten imon och höra med henne och sånt.
Lite tråkigt att gå om ett år, men det är det lätt värt om jag vill gå det jag vill!
Synd bara att jag inte tänkte på det tidigare, men jaja :)

Jusste, kom nyss på igen att det var alla ♥ dag idag, och jag är singel iår. IGEN!
Men jaja, dagen har varit helt okej ändå :)
Var och åt med Lisa och Julia på Asian Palace på lunchen idag eftersom att vi hade håltimme!
Väldigt kul hade vi!
" Jag ser ju ut som en KINES! "
HAHAH!!! Har alltid kul med er tjejer ;D puss på er!♥

Blev ett långt inlägg! Men det blir så när man inte skrivit på ett tag, ska försöka hålla bloggen någorlunda uppdaterad nu framöver ;D

Bye♥


Kommentarer
Postat av: julia

HAHHAHAH så var det kineser överallt!

2012-02-15 @ 17:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0