Det här är en rubrik

Hej tjockisaaaaarr!<3

Vad gör ni då?
Skitsamma, jag bryr mej inte om vad ni gör ändå!

Meen, igår kväll blev en lyckad kväll när vi åt på Verona. Åt pasta med räkor och lax. GOTT!
Till efterrätt åt jag pannacotta med hallon och stjärnanis-smak. (ANUS!) Det var SUPERMEGAULTRAGOTT!!!
På bussen hem skrattade jag och Mulla så att tårarna rann, i alla fall mina!
Min eyeliner förstördes D": Men jag skulle bara hem ändå..

Sen var det lite svårt att sova för min föräldrar hade fest på altanen som ligger PRECIS bredvid mitt rum.
De skrek "BIRA BIRA BIIRA BÄRS BÄRS BÄRS!" och jag bara 'okeeeejj.... GE MEJ MED!'
Men sen orkade jag inte lyssna så jag lyssnade på musik och kollade på videos på youtube istället.

Mamma frågade mej massa frågor igår vad jag åt och  blabla.. Och i morse frågade hon mej samma sak för andra gången...

- Var pizzan god igår?
- Men jag åt ju inte pizza, jag åt pasta med lax och räkor. Det sa jag igår.
- Ja juste det gjorde du ja! Hade du råd? Hur mycket kostade det?
- Ja jag hade råd. Det kostade 209. Det sa jag också igår till dej.
- 209?! Så dyrt!
- Ja men det var efterrätt också.
- Ja juste.. Vad tog du då?
- Det sa jag igår, pannacotta med bär till.
- Ja juste det sa du ju! Så gott!!

Jag ska aldrig mer prata med mamma när hon är full, hon kommer ju inte ihåg det ändå! xD

Ikväll kommer Julls hit för resten av vår släkt ska fira min farbror (vilket blir henner morbror) för han har fyllt 50 år. Så vi ska vara hemma med Eddie och tjocka oss med chips.. Jag längtar tills chipsen..
Hur som helst så ville vi inte dit av en anledning som jag inte tänker skriva. Vem som helst kan läsa!

På söndag ska vi till Linnsan med Bä och sova där. HAR SAKNAT MIN LILLA LISA!!❤
och så är hon längre än mej..
Hon kom ju hem från Grekland i torsdags! Har saknat henne varannan sekund!

Nepp, nu tänkte jag inte sitta vid datan längre. Jag tänker inte sitta vid datan hela dagen om ni trodde det!
Ska spela xbox nu istället.
BYE!


Here I am med gårdagens lockar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0