WOHO

Kul med typ 1 besökare per dag..
VEM KAN DENNA STALKERN VARA?!
Vem det än är SNELA länka mitt blogg i en inlägg på ditt blogg?! :"D
Och säg att Lisa bitch is back in the blog-world!

Todag var en ganska bra day.
EN VÄLDIGT ROLIG DAY!
Jag åkte med Julia och min familj till Boda Borg tillsammans med mammas (bästa?) kompis Jessica och hennes barn Wilma och Agnes ((:
Det var ASKUL och jag och Julia klarade av 9 celler (?). Och vi var riktigt duktiga när vi var all by us self! ♫
Vissa var riktigt konstiga, man fattade verkligen inte vad man skulle göra ibland! ;o
Men vi var duktiga ändå! Och svettigt som fan!
Helt slut nu, sov hela vägen hem också c;

Har inte så mucho mer att berätta för tillfället.
Ska duscha nu sen får jag se vad kvällen har att erbjuda.

Btw så har jag 53 subscribers på min youtubekanal och 365 024 videoklippsvisningar! D
Det är la inte pjåkigt huh?
Här har ni en liten LÄNK till min kanal.
Har i och för sig bara lagt upp musik från Miss Lis senaste skiva, men ni kan väl checka dem ändå? ;D
Åtminstone prenumerera? :}
Inte för att jag bryr mej riktigt om det där (;
Ska göra en ny account sen, med andra sorters videos, kanske.
Men mer om det nån annan dag!


Jag och Julia i juli FÖRRA året.
Jag vet inte vad jag gör, men jag tyckte hon var lite söt :)

Edit: Jag har ändrat till JULI nu, skrev fel innan..

Kommentarer
Postat av: din hemliga stalker...

ja du kan ju bara gissa vem det är som stalkar dig!! det är inte den fula flickan på bilden iaf;)"jag och julia i julia förra året" WTF? finns det en månad uppkallad efter mig?

2012-07-10 @ 21:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0