Helg imon! :D

Ye! Den här veckan har faktiskt gått ganska fort faktiskt!
Redan fredag imon och det ska bli så jävla gött! Och skönt med lov också!
Det har jag verkligen förtjänat nu! Fast nää... Men skönt att slippa skolan bara ;)

På biologin i morse kom det typ 10 elever från åttan som skulle kolla på, eller nåt.. Jag tyckte bara att det var irreterande att ha dem där!
Eftersom att matten började en kvart senare idag så passade jag, Lisa, Linn och Charlein på att gå till Netto!
Fan vilken tjockis jag varit den senaste veckan! Har ätit typ 3 marabou, och idag köpte jag en godispåse! Inte okej asså..
Från och med nu ska jag vara nyttigare! Kan ju faktiskt vara utan godis i skolan.
Men jag blir ju så sugen, hahah! ;D

Sedan när jag och Lisa skulle gå till bussen så gick Tristan framför oss och helt plötsligt bara tvärvände han och började gå mot skolan igen och sa " Jag glömde att jag cykla hit.. " HAHAHA!!
Asså det var dagens! Hur kan man glömma något sånt?! Ja, Tristan tydligen ;)

Just nu så tänkte jag ta och redigera lite på våran svenska film som ska vara färdig tills imorgon.Tills jag försökte öppna filen som Julia min vän hade skickat till mej eftersom att hon hade hela filmen på sin data.
OCH DEN FUCKING FUNKAR INTEEEE!
Jag är lite smått irreterad, ja. Men å andra sidan så tror jag att Henrik förstår, eller jag hoppas på det i alla fall..

Har har blivit beroende av att spela Rumble på iPhone! Spela med mej där! Heter Lisa mä
Fett coolt namn, jag vet ;)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0