Godmorgooon!

Jag fattar inte vad jag gör uppe såhär tidigt egentligen när jag är ledig..
 
Ja just det!
Jag ska följa med Sara till stan! :]
Hon ska  sälja en sak till en tjej så jag ska följa med som Hemlig SpionAgnet och som Livvakt.
Efter det ska vi ta bussen hem tillsammans med Jesper och Mattias.
Mattias ska köra upp idag så vi får önska dem lycka till! ;o
Så när de är färdiga så ska vi möta dem i stan och så!
 
Förresten!
Skönt att jag bara ska gå torsdag och fredag i skolan denna veckan!
För idag och imon är det typ studiedag?
Vi är i alla fall lediga från skolan.
Och jag går inte i skolan på onsdagar ;)
Väldigt skönt, jag klagar verkligen inte!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0