Haaj haaj i trädgårdsskjulet!

Ett rosa trädgårdsskjul som jag målade! :)
 
 
Eftersom att ingen kommenterade inlägget jag skrev igår så.... Tänker jag blogga i alla fall!
 
Idag är jag ledig från skolan. Fast det är jag varje onsdag! För vi har bara svenska och engelska och jag har redan fått betyg i det sen innan. Var inte i skolan varken i måndags eller tisdags heller. Det hela började egentligen med att jag blev sjuk i torsdags och var hemma från skolan. Men åkte till skolan på fredagen fast jag inte var helt frisk än för skulle vara Saras modell! Sen under dagen kände jag mig sämre och sämre och när jag kom hem från skolan slängde jag mig i sängen och sov i två timmar!
Sedan när jag vaknade mådde jag skitdåligt. Sedan visade det sig att jag hade 39.5 graders feber! Och på lördagen låg jag hemma med hela 40 graders feber! Fyfan säger jag bara, det var riktigt jobbigt :c
Kände mig så handikappad för jag kunde inte göra något själv!
"Gör frukost åt mig!"
"Hämta min mobil"
"Ge mig vattenflaskan!"
"Byt kanal!"
"Fyll på vattenflaskan!"
"Va tyst, jag vilar!"
"Bär mig!"
"Jag är färdig på toan!!"
 
EXAKT så var det verkligen...
På söndagen mådde jag lite bättre. LIIIITE!
 
Så japp! Spenderade hela helgen med att ligga hemma i feber.
I alla fall min lördag såg ut såhär:
 
- Stiga upp.
- Lägga mig i soffan.
- Gå och lägga mig i min säng när det blev kväll.
 
Låg fan i soffan hela dagen! xD
Sedan var jag fortfarande inte helt återställd varken i måndags eller igår.
Men idag mår jag bättre :)
Och sen är jag ledig resten av veckan.
På torsdag är det KU dag i skolan. Alltså att man jobbar med sånt man ligger efter i eller har missat. Och jag har ingenting ^^
Och på torsdag är vi helt lediga från Stylisten för Helena skulle göra något, glömt vad det var..
 
SÅ aaah, ingen skola på hela veckan, känns väl ganska så gött!
 
Det blev ett långt inlägg..
Hoppas ni orkar läse, uppdaterar nog ett till sen, för det bli för mycket att skriva ännu mer här!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0