Tack alla som kommenterar!♥

Hej här är jag och min fula korta fläta
 
Nu var det en vecka sen man bloggade igen :)
Men äsch!
 

Idag har jag bara gjort läxor.
Tråkiga läxor för jag har inget bättre för mig på en lördag VARFÖR ÄR JAG SÅ MOBBAD?!
Men nu tänker jag inte göra mer, skickade in svenska-skiten till Adriana så hon kan kolla om jag ens har fattat vad det är jag ska skriva?
Matten orkar jag inte med, och inte engelskan heller...
Men jag har skrivit typ 4 meningar till! *STOLT*
 
Igår på praktiken fick jag städa hela spa-avdelningen!
Lite jobbigt, men kul :D
HAHA ofta jag tycker sånt är kul?? orkar inte med mig..
Jag ska lätt boka in en behandling där :)
Får säkert rabatt också för att jag praktiserar där ;D
Kanske en massage då? För en ansiktsbehandling behöver jag nog inte förrän i november-december..
Eller kanske en brasiliansk vaxning?
Grr..
 
Ikväll tänkte jag försöka göra mitt egna naturgodis :)
Typ doppa bär i yoghur och slänga in i frysen.
Funkar det så?
Gör man ens så?!
Jag vet inte, har inget bättre för mig nu ändå så heeeeejdåååå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0