oj haha

Slingade håret i onsdags. Men det ser ni inte ändå för det är kväll och jag gör värsta fjortis-posen.
Men så är det :)
 
Jag insåg inte att det var så länge sen jag bloggade (10 dagar sen) hade typ glömt att jag hade en blogg att uppdatera..
 
Igår var det den roligaste dagen på praktiken :D
Jag får egentligen aldrig göra så mycket; fixa och vika bedrolls, vika tvätt, lägga produkter på hyllorna, springa och köpa fika på hemköp, svara i telefonen (som jag hatar att göra). Men jag tycker inget av detta är tråkigt :)
Alla där klagar alltid på hur tråkigt det är att vika nya bedrolls (sånna "pappersbitar" som brukar ligga på massagesängarna) men jag tycker det är kul ändå! Så länge jag har något att göra så är jag nöjd ;)
Men jag fick vara med och kolla på en behandling igår, och det var väldigt kul faktiskt :D
Sedan satt jag typ 1,5 i personalrummet och bara satt och pratade med alla som kom och gick lite då och då.
Så produktiv jag var då alltså! Och sen kom mina chefer och sa att jag kunde gå hem för jag hade jobbat på så duktigt ^^

Mamma och pappa åkte utomlands i torsdags. Till Turkiet :)
Kul för dem, är faktiskt inte alls avundsjuk. Så konstig jag är xD
Är man konstig förresten om man inte har panik för saker?
Alltså jag känner mig helt lugn fast jag inte riktigt vet vad jag ska göra efter gymnasiet. Har liksom inte tänkt så långt. Har heller inte panik för att jag fortfarande inte har tagit tag i körkortet...
Jag vet inte, jag bara känner att allt kommer flyta på och gå så bra typ. :)
Tänker bara "ja men äsch, det löser väl sig sen!
 
MEN i alla fall, istället för att sova själv hemma så ska jag nog sova hos mormor hela veckan :3
Tycker inte om att sova själv hemma. Eller att sova hemma överhuvudtaget fakiskt!
Tycker det fortfarande känns så tomt och konstigt när inte Zelda finns med längre :/
Men det ska bli mysigt hos mormor :)
 

Näe, nu ska jag fortsätta spela Bubble Hit på spela.se.
Fett kul alltså.
 
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0