1 Juli

Nu är jag äntligen färdig med att ställa iordning alla möbler och saker i mitt rum!
Sitter här och lyssnar på Lana Del Reys nya album och tycker minsann att det är ett väldigt bra album!
 
Har bara en del småsaker kvar som ska upp.
Typ som min helkroppsspegel så jag kan beundra hela mig varje morgon, en lampa i taket så jag ser vart jag går på nätterna och så en låda med en massa random grejer i som inte får plats i mitt rum som jag inte vet vart jag ska ställa o.o
Och så ska jag fixa lite saker på mitt sminkbord och i min walk-in-closet♥
 
Annars är jag faktist väldigt väldigt väldigt nöjd med hur det ser ut.
SÅ sjukt nöjd!
Det enda jag önskar mig nu är en massa nya kläder för jag är så trött på allting jag har och vill ha lite nytt.
Och så vill jag fixa mitt hår. Men vettefan hur.
I-landsproblem.
 
Mmm det doftar så gott från köket och jag är sååååå hungrig för har inte ätit riktig mat sen i morse.
Om mackor räknas som riktig mat.
Och om klockan halv 12 räknas som i morse.
 
Vet inte vad det är med mig.
Har vaknat så sent den senaste veckan. 11-12.
Det är verkligen inte likt mig.
Men har så svårt att sova på kvällarna.
Massa tankar som sätter sig som virus på min hjärna och infekterar min själ.
Bara låt mig sova snälla?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0