Dåliga vanor

Dag 6 - Dåliga vanor
Dag 7 - Bloggfavoriter
Dag 8 - Mina favoritskor
Dag 9 - Såhär ytlig är jag
Dag 10 - Mitt bästa vän
Dag 11 - Min favoritbutik
Dag 12 - Mina favoritartister
Dag 13 - Det här får mig att gråta
Dag 14 - En person som alltid gör mig glad
Dag 15 - Mitt drömyrke
Dag 16 - Bästa resan
Dag 17 - Det här får mig att skratta
Dag 18 - Det här gör jag aldrig om
Dag 19 - Bästa filmen
Dag 20 - Min första tanke när jag vaknade idag
Dag 21 - Det här drömde jag om inatt
Dag 22 - Vad jag vill ha för tatuering
Dag 23 - Vad ska mina barn ska heta
Dag 24 - Mitt favoritställe
Dag 25 - Någon jag vill träffa just nu
Dag 26 - Min musiksmak
Dag 27 - Mina rädslor
Dag 28 - Dagens klädval
Dag 29 - Bästa tidsfördrivet
 
Mohahah.
Ni troddde väl inte att ni hade blivit av med min listjävel?
Nä nä nä så lätt blir ni inte av med den!
Här kommer dag 6:
 
 
Jaaaaa jag vet faktiskt inte om jag har några dåliga vanor...
Eller jo.
Jag är rätt glömsk av mig.
VÄLDIGT!
Glömmer ofta bort vad folk har sagt till mig.
Och vad jag har sagt till dem..
Så berättar jag samma sak typ 13 miljoner gånger.
"Jag vet du har sagt detta till mig innan"
"Va har jag? När då??"
"Typ 2 gånger innan"
"Oupsie..."
 
Så aaah det är la typ det.
Kommer verkligen inte på något annat..
 
Kul inlägg.
Verkligen.
 
Eller kom på en till!
Är väldigt stökig av mig.
Även om jag städar upp rätt ofta efter mig också.
Så vet inte om det är en sådan dålig vana trots alllt..
 
Hahah det låter som om jag försöker få mig själv att framstå som en perfekt person!
Men nää, jag kan bara verkligen inte komma på några dåliga vanor..
Typ sitta vid datorn för mycket?
Som jag gör nu?
 
Nä jag vet på riktigt inte.
Ni som känner mig (om ni läser min blogg) får la ta och kommentera något under så att jag vet.
Så kanske jag kan lägga till det sen :)
 
SKITBRA DÅ SÄGER VI SÅÅÅÅÅ
 
HADEEEEEEEE
Slänger upp en outfit från förra veckan i brist på bättre bilder.
Borde ta mer outfit bilder.
För det är kul.
Eller facelook bilder.
För det har jag sällan på min telefon.
Men det är alltid så mörkt och dåligt ljus på morgonen för jag stiger upp så tidigt!
Och när jag kommer hem så orkar jag inte + att jag inte är lika fab längre..
Mitt liv..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0