Ger du mig receptet så bakar jag ditt bröd

Hej och välkommen till dagens inlägg!
 
Idag är det KU-dag i skolan.
Man jobbar med sånt man ligger efter i och grejer.
Skulle dragit till Sara och pluggat lite.
Men klockan är snart halv 3 och har precis vaknat typ och duschat.
Och jag vill fixa mig och grejer för jag har varit så ful de senaste dagarna.
Festade till och med osminkad på studentfesten i tisdags.
Wait, what?
Ah så känner behov av att vara snygg osv.
 
Sen får vi la se vad världen har att bjuda på idag!
Jag har typ inget intressant att komma med.
Jag har skaffat ask.
MatzLisa
Så varsegod att ställa helt sjuka och efterblivna frågor till mig!
Ni kommer få lika sjuka och efterblivna svar!
Ta allt jag skriver med en nypa salt.
Har ni slut på salt går det bra med peppar också.
 
Måste byta sängkläder idag med.
SÅ JÄÄÄVLA JOBBIGT DÅ!
Brukar inte tycka att det är jobbigt.
Men idag alltså.
Nu är det jobbigt :(
Jag kanske skiter i det och gör det senare ikväll.
Vi får väl se.
 
Kom på att jag måste diska också.
Ååååhhh pallar inte :(
 
Är hungrig med så nu måste jag göra något att äta...
Såg innan att pappa hade köpt pistagenötter och PRINGLES!!!!
omg jag dör
Men det är till imon.
Men tänk om jag inte är hemma imon?
Vem fan vet vart jag tar vägen på helgerna?
Kanske drar en spontanare till Stockholm igen?
Skämt.
För vilka pengar?
 
PÅ TAL OM PENGAR!
Ni som vet jag jag menar, ni vet vad jag menar.
Sjukaste i mitt liv.
 
Nä nu ska jag gå och ta tag i mitt liv.
Vi höres i nästa inlägg!
Antagligen?
 
Eftersom att jag älskar att rota bland gamla arkiv på datorn så får ni en bild på mig från November förra året.
Just på dena bilden bodde jag fortfarande kvar på Bäckgatan.
Sista selfien på Bäckgatan<3<3<3<3<333
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0