MEN HEJ

Varför ser mitt hår brunt ut?
På den svarta sidan?
Som nu ser brun ut?
Sjukaste.
 
Tjena tjena!
 
Nu var det la ett tag sen man var inne på bloggjäveln igen dåråååå.
Eller ah 4 dagar sen.
Blir så glad att jag fortarande har kvar läsare även om jag inte bloggat på ett par dagar.
Ni är så snälla♥
 
I fredags var det halloweeen och det blev ferre och utgång!
Och jag var så smart och så bra att jag tog kort på min outfit och grejer så ni kunde få se det.
Lögn.
Som vanligt glömmer jag alltid.
Jaja.
Har typ en bild ni kan få se sen.
Grattis!
 
Det var la sådär kul.
Trodde det skulle vara roligare.
Kan ju vara för att jag taggade till så mycket så att det inte levde upp till förväntningarna.
Fast jag tycker inte att krogen är lika kul längre.
Blir alltid så ledsen när förfesten är slut och man måste in till stan.
Vill inte dra krogen på ett bra tag.
Inte förrän nästa studentfest.
Det kan du ta och skriva upp!
Om du har penna och papper i närheten.
 
I torsdags var jag i väla och shoppade järnet.
Njae.
Köpte lite svarta grejer på HM och ett par nya skor.
Svarta.
Black is the new black.
Black is always the new black.
 
Inte så mycket mer att berätta dååå.
Funderade på att fixa bloggen snabbt nu.
Ah det ska jag nog göra!
 
Här har ni en skön låt:
 
Tove Styrke – Borderline
 
hare gott haaj
 
Och här kommer bilder i vanlig ordning
True story. Fick verkligen inte det xD
Så var tvungen att ha på mig tajta jeans med tajt bälte och tajt tröja.
 
En av de få sällsynta bilderna på mig från halloween.
Med Mikeyla.
Och någon annan mystisk snubbe.
Jag och Matilla på ölfiket.
 
Och min lilla Luna!
Typ den första bra bilden jag fått på henne.
Hon springer alltid runt så mycket och sitter aldrig still.
Men nu äntligen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0