Om jag stänger ögonen så ser jag ingenting

1 vecka sedan jag uppdaterade bloggfan :)
Yey :)
Sjukaste än sjukast att alla mina 8 läsare stannat kvar typ xD
 
Tänkte uppdatera med ett bättre inlägg senare.
Skulle egentligen gymmat nu.
Men människor ställde in det.
Men det gör inget.
Då kan jag chilla hemma!
Och göra ingenting.
Som jag redan gjort idag.
Slutade tidigt och var hemma vid 11.
Så har hunnit med att släppa ut Luna på en liten promenad 1 meter utanför huset.
Sedan har jag kollat på Svenska Hollywoodfruar.
Har kollat ikapp alla avsnitt på den nya säsongen.
Sjukaste.
Fick sånt sug att bara kolla på det.
Mest för att jag visste att Puma Swede skulle vara med i ett avsnitt xD
Omg varför är jag så beroende av henne??
Sjukaste sjuket.
 
Nä jag får väl återgå till mitt hostade och Kim Kardashian spelande och se om mitt liv som grävling tar mig till nya mystiska hålor.
Jag och Mr Skeleton när jag gick i nian.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0