Om jag var en ost så skulle jag vara en feta

Tjenis Penis!
 
Idag mår jag mycket bättre!
Nu alla fall, i morse var det ingen underbar morgon.
Mådde skit.
Men nu.
Nu är allt prima!
 
Idag har jag inte gjort ett skit.
Känns som om jag skriver det ofta!
Men det har jag inte.
Lagat frukort.
Kollat på tv.
Japp.
Det var det hela.
 
Sitter här och käkar lite Ben&Jerry's.
Så sjuuuuukt gott!
Är helt mätt nu.
Bara ätit halva.
Fortsätter äta ändå.
Men ska försöka spara till ikväll också!
 
Update till er som vill veta:
Har bara 6 videos kvar av Pewdie att kolla på.
Wiiihoooooo!!
Kom på nu med att jag har följt honom i 3 år nu!!
Kommer inte ihåg vilket datum, men vet att det var i november 2011.
Sjukaste.
Sann bro är jag.
Kan lägga ut första videon jag såg av honom.
Kommer verkligen ihåg vilken det vaaaaar!
PewDiePies Nightmare.
En customstory till Amnesia.
Kommer ihåg den första LP som jag kollade på och följde av honom.
Afraid Of Monsters.
Omg NOSTALGIIIIIIIII
Palla inte att det var så länge sen.
Sjuuukt.
 
Här är videofan:
Nu vet ni det.
Har inte mycket mer att komma med.
Ska nog kolla PH sen.
 
HADEEEEEE
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0