Black & White

Tjosan dosan!
 
ÖJ IGÅR HADE JAG 7 UNIKA BESÖKARE!
HUR FUNGERAR DET ENS?
OFTA FOLK ENS VILL LÄSA OM MITT LIV?!
SJUKASTE!!
 
Sitter här och taggar med lite musik.
Vet inte riktigt vad jag taggar till.
Taggar till helgen.
Där jag inte har någonting planerat.
Ser rätt tomt ut där.
Har dessutom inga pengar kvar efter att jag köpte silvershampoo idag på Mirage.
Här har ni några låtar som jag och Sara har knarkat idag och kommer fortsätta att göra resten av veckan:
 
Martin Tungevaag – Samsara 2015
Raaban & Evana – Like A Snake - Radio Edit
Dean Cohen – Troops - Original Mix
Uberjak'd – Jetfuel (feat. Cris Gamble) - Original Mix
Laleh – Boom
 
Igår efter gymmet påbörjade jag mitt lilla projekt med mitt nya hår hos Sara.
Hon var en så snäll vän och hjälpte mig att färga det.
Har funderat länge på att färga SPLIT DYE så nu så blev det äntligen av!
Alltså så färgade jag blont på ena sidan av mitt huvve och svart på andra.
Blekte det som skulle bli blont 2 gånger för tyckte att det såg lite gult ut efter första gången :o
Stackars mitt hår som fått vara med om så mycket..
Det kommer nog snart att gå av.
Så är det.
Ska färga mitt löshår med när jag har nya pengar att köpa hårfärg för.
Yes.
Men är supernöjd med hur det ser ut nu!
Nästan.
Det blonda skiftar lite i gult tycker jag.
Så åkte till Mirage efter skolan och köpte ett silverschampoo som min mentor tipsade mig om.
Hon sa att det var det bästa som fanns.
Och jag tror på henne.
Så det kommer nog bli bättre till slut,
Absolut.
 
Och alla i min klass sa att det var fint och att jag var cool och häftig och snygg och bäst osv.
Inte riktigt så kanske men på ett ungefär :)
Trivs faktiskt bra i det som fan!
Ångrade mig lite halvt igår kväll när jag skulle gå och lägga mig.
Men inte nu längre.
Nu känns det superbra och så fort jag får bort det gula så kommer jag trivas i det ännu mer!
 
Och jag bara önskar att en viss person skulle vilja skriva till mig.
Nu har jag försökt från mitt håll så nu tänker jag fan inte skriva längre.
Så jävla pin annars.
Ofta den personen redan tröttnat på mig?
Fattar inte vad jag gör för fel.
Något fel är det la på mig.
Fan vet jag vad det är.
Hur fungerar livet ens?
Fuck alllt.
 
Update:
Tar tillbaka det jag nyss skrev.
Är tydligen fortfarande lite omtyckt i alla fall.
Tänka sig.
 

Här jag jaaaag och mitt nya håååår!
Har lagt på en liten effekt så att det gula inte syns.
Mohahah.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0