gissa vem som fick ligga i helgen?

Tjennnnnna
 
Det löste sig i lördags för er som vill veta.
Det blev utgång och mina pengar flög iväg som små duvor!
Eller snarare rinnande ner i min kropp.
Men det var najs.
Hade kul som fan!
Sedan var det efterfest hos Malm till typ 7 på morgonen.
Det var nice som fan!
Rikard trodde att han hade tappat bort sin klocka och var skitdeppig.
Men vem om inte JAG hittar den liggandes på golvet bredvid en fåtölj?
Och han bara sken upp som en sol när jag visade den.
Han blev så glad.
Tidigare på kvällen tog jag mig mod och gick ner på mina knän och frågade om han ville gå på balen med mig.
Han sa kanske.
2 andra tjejer har frågat före mig.
DAMN YOU!
Så jag är med andra ord ett tredjehandsval.
Men det gör inget :)
Får la fråga andra killar så länge.
Vilka killar ens?
Känner typ inga andra.
Fast jo.
Fast ingen som vill gå med mig.
Får la skaffa pojkvän.
Vilken pojkvän?
Vem vill ens ha mig som flickvän??
Han ni sett mina dubbelhaksbilder???
 
Btw Camilla var en så bra och fin vän och visade fula dubbelhaksbilder på mig som hon har printat på snapchat för Jonas.
Åh ville bara krama henne hon är så snäll!♥♥♥
Skämdes lite som en hund.
Men samtidigt orkade jag inte bry mig.
Så länge de inte var för fula.
Fast alla var typ det.
 
Idag var det mössprovning i skolan!
Var ganska kul faktiskt och kollade ut en fin modell på mössan som jag ville ha och vad jag ville ha på den och vilket paket jag ville ha och vad som ingick i det osv.
Sen när jag kom hem beställde jag den billigaste skiten och försökte hålla allt så billigt som möjligt.
Beställde faktiskt bara en flakmössa.
En rosa.
För fuck allt.
Palla lägga massa pengar på en mössjävel som ändå kommer åka in i något skåp och mögla bort.
 
Men nu till en roligare nyhet!
Idag hämtade vi min lilla mise ♥O♥
Och nu har jag bestämt namn för henne:
 
♥LUNA♥
 
Jajamänsan så det kommer hon att få heta i resten av hennes liv.
Hon är så otroligt söööööt!
Har ingen bild liggandes på datorn just nu såå visar henne en annan dag.
 
Och nu har jag tappat lusten och orken till att skriva så vi höres en annan dag!
 
hare gott haaj
 
Sara och Camilla för 2 helger sen.
Så jävla galet att festa med er!
Vi måste festa snart igen.
 

Kommentarer
Postat av: Jullebulle

"Vi måste festa snart igen", du är galen din lilla partymyra!!! Du festar ju varje helg ändå ;-);-)

2014-10-06 @ 20:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0