Is that a gun in your pocket?

Idag tänkte jag att jag skulle sätta mig och göra en ny design till bloggen.
Har tröttnat på denna jag har nu för länge sedan.
Japp, det ska jag göra idag.
 
Och jag vill så gärna festa idag.
Men det känns som om jag pratar och komunicerar med en vägg om jag frågar någon annan om de vill festa med mig.
Jag får förfan inget riktigt svar eller så svarar de inte alls.
Är jag så tråkig att festa med? ;(
Trodde faktiskt jag var rolig och grejer.
Men jaja..
Får la dricka för mig själv här hemma.
Har inte ens dricka kom jag på.
Bra jobbat.
Mitt liv, vad ska jag göra?
Dessa eviga festproblem som jag har.
Tar fan aldrig slut.
 
Vill ju så gärna bara fixa till mitt hååååår!
Men har inga pengar så det går ju inte Dx
Färga i någon rolig färg.
Mitt ständiga pengaproblem.
När ska jag vinna på lotto?
 
Men nu till en roligare nyhet!
Vi ska skaffa en liten kise ♥o♥
Vi ska hämta den lilla på måndag ÅH JAG ÄR SÅ EXCITED OMGOMGOMG!!
Har inte sett den live än.
Men jag bryr mig inte den är så otroligt söt jag vill verkligen ha den.
Det kommer bli min katt som jag tar med mig när jag flyttar hemifrån ♥O♥
Mamma sa det i alla fall så det får hon ta mig fan hålla med!
Men herregud jag insåg precis nu att det bara är 2 dagar kvar!
KÄNDES TYP SOM 5 DAGAR!
Är så glad.
Har typ 3 olika namnförslag.
Men jag berättar sen när hon fått sitt namn hon ska ha hela livet :)
 
Här är lillflickan!
Åh hon är så otroligt söt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0