Tjenis Penis

 
Jaaaa jag har ju då inte bloggat på typ en vecka för jag har varit på semeter i Kalkonlandet.
 
Fattar ni?
 
Turkiet = Turkey på engelska
Turkey = Kalkon
 
Så ja.
 
Och jag orkar inte berätta om varenda dag när jag var där, så ni kan få några bilder nedan sen!
Hade det för övrigt bra, det var varmt och gött och såååå.
Maten var god men det var ganska uttjatat efter en vecka.
Men vi fick sushi där typ varannan dag och DET VAR DET BÄSTA I MITT LIIIIIV!!
Och en servitris tyckte jag var snygg osv och kallade mig prinsessa osv.
Sen mot slutet av veckan så låg vi med varandra.
Nej jag skojar.
Vi låg varje dag.
Skojar igen.
Han tyckte inte ens jag var snygg.
Skojar.
Det fanns inte ens en servitris.
Skojar igen då.
Det fanns en servitris som tyckte jag var snygg osv och kallade mig prinsessa osv.
 
Mycket mer har jag nog inte att komma med.
Kollade ikapp alla avsnittet på ph idag med.
Det var nice.
Jag älskar det.
Jag älskar Kristian.
Kom hit.
Gör en sång om mig istället.
Gift dig med mig.
Och så lever vi lyckliga i alla våra dar♥
 
Vill så gärna festa i helgen då.
Men jag var så smart så jag skrev upp mig på en grej i skolan där jag ska sminka modeller.
På lördag.
Klockan 9.
Bra jobbat.
Får la tagga fest på lördag istället.
Vill så gärna tagga fest på fredag.
Fredag is the shit.
Men det går ju inte.
Kanske kan festa liite smått på fredag.
Eller inte för kommer vara astrött på lördag annars.
FAN VET JAG!
Det kommer inte lösa sig.
Om inte typ hela klassen kommer och "vi kan också ställa upp".
Så kan jag komma med en undanflykt och säga "min släktning har dött jag ska på begravning då" eller något i den stilen.
För vi är så få nu som ska sminka så känner mig så elak om jag drar mig ur.
Mer arbete för dem.
Och det är bara 2 timmar så kan gå hem vid 11 sen så det är gött.
Inget att klaga på egentligen.
Fast jo.
FÖR DÅ KAN JAG INTE FESTA PÅ FREDAG!
Jag säger OM det är feting fest någonstans på fredag JAG SÄGER OM!!
Då kommer jag skära halsen av mig och sy dit den igen och gå och lägga mig.
Kan inte alla bara vara aströtta på fredag så att ingen orkar festa och sen på lördag är alla astaggade.
Eller typ att det där evenemanget blir inställt så att jag kan festa på fredag.
Vilka problem jag har.
Mitt liv.
 
Första drinken på planet ner.
 
Mina fina ben och en av de 3 poolerna. Vi låg alltid vid denna poolen om vi inte låg vid havet. Denna poolen var bäst. Bara helt rund och helt vanlig.
 
 
ASGOD SUSHI DÅ HÄR VAAAA
 
Stranen då här va
 
Den enda efterätten jag tog en kväll. ChocolateBalls.
 
Avslutar med en selfie,
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0