Blir så arg på människor som tror på Gud

God eftermiddag!
 
Idag har jag varit och köttat gymmet med Camilla.
Efter det simmade vi och badade och lekte lite i simbassängen och avslutade med att basta!
Har varit asnice verkligen, känner mig så himla fräsch och grejer nuuueeee :D
 
Har inte så mycket mer planerat henna söndagseftermiddag.
Sitter och lyssnar massa remixer på Mega Man 2 och nu blir jag bara taggad på att spela.
Funderar på att göra det efter detta men samtidigt vill jag kolla ikapp på Big Brother men samtidigt vill jag kolla ikapp på videos av PewDiePie för där har jag också missat en del.
Mitt liv.
 
Så sur btw för att jag missade bilden i onsdags.
För vår klass var tvugna att vara med på ett genrep för funktionshindrade som ska ha en melodifestial.
Visst det var kul och treligt där, men jag missade bilden.
Ville så gäääärna ha bild, så var så sur över att jag inte fick ha det.
Fuck life.
 
Men jag hann till relgionen so I got that going for me which is nice.
Och vi håller på att kolla på en dokumentär om en man som åker runt i USA och ifrågasätter folks tro.
Varför de tror på något som inte ens är bevisat att det finns och grejer.
Och är det bara jag som blir så arg på människor som verkligen verkligen tror på att Gud finns?!
Jag menar det finns typ 1000000 bevis på att evolution finns och att jorden är typ 6 miljoner år och inte 4000 år.
Blir så arg på sånna människor som inte kan fatta.
Tror verkligen stenhårt på något som inte finns.
Världen skulle varit bättre utan alla relgioner som finns.
För det är på grund av det som krig finns idag.
På grund av religion.
Sjukaste.
Ont i huvudet av att tänka så mycket.
Så arg.
 
Men aaaah annars har jag väl inte mycket att komma med :)
Hare gott haaj
 
Utgång någon gång i somras.

Kommentarer
Postat av: Julia

Älskar när du får utbrott hahaha

2014-09-08 @ 22:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0