iOS8

NÄMEN SE PÅ FAN!
 
Idag uppdaterade jag min mobiltelefon till det nya iOS8.
Tycker la det fanns många bra och roliga funktioner på den.
Bland annat så finns det (FUCKING ÄNTLIGEN) en utlösare på kameran nu.
Och man kan skicka röstmemon till varandra på sms och det tycker jag ÄR SJUKT KUL OCH DET ÄR EN ASBRA UPPFINNING!!!
Kommer sitta inne i flera veckor och leka med den funktionen.
MEN tycker inte om att bilderna läggs in i massa olika album :(
Tycker det är krångligt och grejer, det kunde faktiskt ha varit som det var förut >.<
 
Idag var en slapp och soft dag i skolan.
På historian idag kollade vi på film.
Men jag kollade inte för var upptagen med att radera massa bilder och filmer och appar så att jag kunde få plats med den nya uppdateringen.
 
Sedan hade vi en fet håla på 2 timmar och då åkte jag, Sara och Julia till Maxi och jag köpte en kalender där.
Och så köpte vi en varsin korv också.
 
Och sedan på mentorstimmen gjorde vi inte så mycket.
Kommer inte ens ihåg vad vi pratade om.
Herregud..
Borde köpa nytt och bättre minne.
 
Gymmade idag igen.
Ovanligt.
Fixade Saras naglar med som den snälla vännen som jag ÄR!
Ska nog fixa mina naglar innan jag åker till Turkland på söndag och som jag har längtat!!
Ska bli så otroligt skönt att bara ligga och slappa och slippa allt här hemma!
Önskar att vi var borta i mer än 1 vecka.
Typ 17 år eller något.
 
Imorgon är det praktik igen och jag längtar inte så mycket..
Vill redan hem!
Alltså hon är trevlig och sånt som jobbar där och så.
Men jag orkar bara inte jobba..
Vill bara sova och leva mitt liv med 11:- på kortet..
 
NÄE nu ska jag spela sims hare gott haaj
 
 Lägger ut massa selifes i brist på roligare bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0