Så tattig är jag inte

Igår visade jag mamma att jag var så duktig som hade köpt en kalender så att jag kan skriva i och hålla koll på mitt liv.
Det första hon frågar är om jag har snott den.
What the actual fuck?!
Hon trodde helt seriöst att jag hade snott den för att jag knappt hade några pengar.
Alltså, okej att jag ibland snor en fralla i skolan och så för att jag inte har några småmynt på mig.
Men jag är fan inte så tattig att jag går och snor en jävla kalander.
Herre min dag.
 
Idag var det praktik.
Orkar inte berätta om hur det var.
Ville bara hem.
 
Ikväll är det fest.
Woho.
Näe men det blir säkert trevligt!
Om jag får komma då..
Det är fortfarande inte säkert hehehe...
Men jag hoppas verkligen.
Är så festsugen.
Fast det var mindre än en vecka sen sist.
Jag har problem jag vet.
Men så är det MOHAHAH!
BTW HAN SVARADE NU JAG FICK KOMMA!
asgött
tagga fest ikväll
kanske lägger upp en bild på min outfit sen om den är fin.
 
 
BTW PAPPA HAR KÖPT NY TELEFON!
En smartphone.
"Jag kommer aldrig att skaffa en sån där smartphone, skittelefon"
Vad hände med det pappa?
VAD hände med det jag undrar verkligen?
Han har köpt en sån där Xperia som är vattentät och grejer.
Och hans kamera ÄR ASBRA är så avunsjuk.
När min iphone dör för evigt sen så ska jag minsann aldrig mer ha en iphone.
Ska minsann ha en xperia eller samsung.
Mycket bättre kamera på dem.
MEN ÄR SÅ AVIS DÅ första gången i mitt liv pappa har en bättre telefon än mig :(
 
hare gott haaj
 
Sötisbild på oss från i somras♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0