Göra barn

Vet inte varför jag alltid inleder mina inlägg med en selfie med webcam. Känns nice bara. Sämsta webcamen har jag btw. Sämsta jag någonsin haft förstår inte hur det kan vara så...
 
Gissa vad jag gör just nu??
Plugga ofc!
Jag skriver på en novellanalys som ska vara inlämnad innan kl 00 inatt. 
Men jag har allt under kontroll så ni kan chilla.
Ligger något efter, men fortfarande allt under kontroll.
För jag så smart som bokar upp mig på jobb de veckor jag ska plugga.
Jag är så smart. 
Då får man skylla sig själv att man inte har tid till något annat än att jobba, plugga och sova. 
Då får hjärnan gå på högvarv hela tiden men det är ju ingen annans fel än mitt. 
Men så är det, det går nog bra ändå!
 
I lördags var det jobb som stod på schemat. 
Hotellstäd på Vildmarkshotellet. 
Känns som att jag kommer bättre och bättre in i rutiner och lär känna de nya kollegorna bättre. 
Och nu är jag med i deras facebookgrupp så det känns också rätt nice!
 
Nää nu ska jag tillbaka till pluggandet!
Vi får la se när nästa uppdatering kommer upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0