- 17 september 2011 -

Hej nykläckta varelser!

Har inte bloggat för att jag inte har haft något internet på heela veckan..
Men nu sitter jag här vid min nya skoldator som jag älskar! <3
Funderar på att ge bort min gamla till Eddie. Men nae!
Varför inte ha 2 datorer? Någon gång måste jag lana med mej själv asså..
Forever alone.

Hur som helst, igår mötte jag och Julia upp Annie och Jens på Sandys för att fika.
Kul att träffa dem, och megagott att fika! :D
Heheh, och så hade vi (mest Annie) sagt till Pontus att han skulle komma med oss några dagar innan.
Vi hade ju varit oseriösa, men inte Annie då, haha!
Men hur som helst så skickade jag ett sms på skoj till honom och frågade vart han var och varför han inte kom och så ;)
Och han bara: "vaaa?! Jag trodde inte att ni var seriösa!"
Hahah! Och det hade vi ju inte varit heller, men jag skrev ändå att vi hade varit det och sånt ;)
hehe, lilla pontus ;) sen smsade vi hela kvällen i typ 7 timmar sammanlagt!.

Sedan tog vi bussen till Torup där vi träffade Sara och Frida E hos Frida L ;)
Vi hade jättekul och vi pratade massa om skolan och sånna saker.
Och så tog dem min mobil och skulle skriva lite till Pontus, men som tur var skickades det aldrig (y)
Men så skickade dem sms från Annies mobil, haha! Era töntar, jag älskar er! <3

Idag blir det tjejkväll med nya tjejgänget i Nissaström hos Ällen.
Ska bli skoj och jag läängtar! :D:D

Förresten så upptäckte jag och Julia en SNYGG kille på spanskan igår!
För er som undrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0