- 28 september 2011 -


hej alla!
För er som är lite efterblivna så ska jag berätta för er att idag är det ONSDAG.
Vilket innebär att vi börjar med idrott på morgonen. Alltså, hur i hela helvete lyckas jag ALLTID få idrott som första lektionen? Hade idrott på morgonen hela högstadiet. Asså det är asjobbigt!¨
Hade varit härligt att ha det som sista lektionen istället för lite omväxling + att man kan gå hem direkt efter.
I ALLA FALL så hade vi orientering. Jag och Julia gömde våra koner asbra!!!!
I en liten "skog" och på en bänk på en öppen plats. Och när vi skulle hitta någon annans koner så hittade vi bara ena som låg på marken. Den andra var fucking gone. Så vi gick till Malin. "Hittade ni alla?"
" Nej " " Då har ni inte blivit godkända " Jo men tack för den, för det kansle inte ens var vårat fel att de hade prickat fel på kartan. "Ni får gå ut och hämta den nästa lektion" och det kan hon ju drömma om!

Efter det fortsatte vi med våra projekt där vi undersöker biotoper. Det var askul när vi kollade på våra planktonprover. För då kom Nils där och tyckte det var JÄTTEintressant och vi fick knappt kolla.
Och alla andra som behövde hjälp ropade på honom. Men han hörde imte, för han var helt inne i sin planktonvärld...
Oscar lärde mej även vad en myrkott var för något. Detta är en myrkott:









Sedan sökte han på världens fulaste och hittade massa fina bilder på världens fulaste vad det nu kunde va på min dator. Han hittade denna bilden till exempel :









Tyckte jag var skitkul för övrigt.
Sedan blev Carl lite horny och tog sin pipett, fyllde den med vatten för att sedan spruta ner i linnet mellan mina bröst. Tack Carl.. Och han och Oscar bara pekade och skrattade åt mej :(
Jag såg så mobbad ut när jag försökte torka mej torr där med..
JAJA, saker att minnas ;)

Och idag när vi skulle äta så fick vi stå i kö i 15 MINUTER för att spagettin ALDRIG BLEV KLAR!!
Men till slut blev den det :)

Sedan hade vi kemi.

Alltså, lvl 50 på run är helt jävla omöjlig, Kreshnik och jag klarar nästan av den, OCH JULIA HAR REDAN KLARAT AV DEN?! asså nej jag fattar inte hur hon lyckades.. för den är omöjlig.
Sedan bad jag Oscar att skiska flera sidor anteckningar till mej om vad vi skulle ha på kemiprovet på fredag.
Han sa att han vill ha 2kr för det. Jag sa visst. Och när han hade skickat dem sa jag att han inte skulle få dem!
Så jag ljög! :D Han vill ha dem imon säger han. Men det kan han ju ta och drömma om ;)

Hur som helst, nu ska jag spela Run, jag måste klara av den!!


Kommentarer
Postat av: julia

"hon är så efterbliven så man vill skjuta dig själv" hehhehehe, tycker fortfarande det är skitkul..

2011-09-28 @ 18:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0