7 september 2011




go'morron!

Om det är någon som är uppe såhär tidigt?!
Åh jag var så jävla rädd igårkväll asså!
Det blåser som värsta stormen här och jag hörde knackningar i väggarna! :(
Först så sa Robin att det var han som var i väggarna och knackade.
Men sen kom jag på att han ljög, och kom fram till att DET VAR NILS som var i väggarna..
Och igårkväll fick även alla veta vad jag och han gör på rasterna..
BUHU
Nej, men jag kanske bara inbillade mej knackingarna för att jag var så rädd.
Men livrädd var jag, det är en sak som är säker!

Idag blåser det lika mycket,  och jag tror det regnar med.
Men det behöver jag inte bry mej om, för today tar jag bussen till skolan! :D
För att, efter skolan ska jag möta mammi i stan, för vi ska köpa jacka och sånt till mej.
Och så skjutsar hon mej hem!
Så om jag hade cyklat så hade hon kört hem och jag fått cykla och kommit hem 20 miljoner år senare..

Jag ska byta buss en gång med.
Och linjerna som jag ska åka  har jag aldrig åkt med innan!
Men det ska nog gå bra ;)
Hur farligt kan det vara egentligen?
Jag vet ju vart skolan ligger, så om jag hoppar av på fel station eller om bussen går fel eller inte ändå fram,
så kan jag ju bara börja gå,
och kanske komma lite försent..
Nej, men det här kommer gå bra! :)
ÅH så skönt att slippa cykla! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0