Carl den jäveln dissar mej..

Shooo hörni!
Sitter här i lugn och ro och gör ingenting, fast jag borde ta och göra läxan nu, men jag hade helt plötsligt lust att uppdatera lite, igen..
För det var väl det ni ville? Eller hur? ELLER HUR?!
Tänkte väl det ;)
Så nu när jag ändå håller på så måste jag säga att Saras nya tatuering är SUUUUUPERSNYGG!
Tycker verkligen om den, bli själv sugen på att tatuera mej!
Något sånt litet någonstans, asså en sån som betyder, ni fattar?
Kolla själv här så jävla snyggt!



Jag vill med tatuera mej! :)

Btw, sitter och smsar med Carl när han helt plötsligt dissar mej :(
Skulle vara lite snäll och säga till honom att han skulle krya på sig och sånt, och så svarar helt helt plötlsigt inte!
Han somnade nog, heheh.

Nej, nu måste jag springa och göra läxor! (n)

BYE


Kommentarer
Postat av: jk

du skulle visa vad max hade lärt dig??????????????????



you know you love me, xoxo mullabitch

2011-09-05 @ 18:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0