Helt slut..

Åh herre min jesus gud.
Det var jobbigt att cykla hem, det var inte lätt ska jag säga er.
Jag hade motvind HELA vägen åt vilket håll jag än cyklade.
Men hur går det ihop, om jag hade motvind när jag cyklade TILL skolan i morse?
Borde jag inte få medvind hem då?
Nej men klart som fan att jag ska ha motvind hem med, vad ju nära att trilla av cykeln!
Seriöst..

Måste verkligen räkna matte idag med.
Ligger lite efter och fattar inte så mycket.
Juste! Loggade in på fronter igår! :)
Jag fattar ingenting! :D
Jaja, men jag kommer väl att fatta mer sen, hoppas jag!
Annars är jag körd...

Plus att om jag fortsätter i den här stilen kommer jag att få F- - - - - - - i allt,
(känns konstigt att skriva så)
för jag har nog inte gjort en enda läxa än...

Well well..
Idag hade vi redovisning av våra projekt, gick riktigt bra faktiskt!
Våran redivisning var bäst!
Nej men, ska jag vara ärlig hade jag hellre velat filma allt i stället som vi hade bestämt från början.
Men EN VISS PERSON kom och segade ner vårat arbete så det hanns inte med.
Typiskt, men det gick jättebra ändå, fast jag skakade som ett asplöv under hela redovisning.
Fick ju knappt på de saker jag skulle sätta på för händerna skakade så mycket!
hihi! ^^

HARE!


I morse. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0