love





Jag vet inte om jag gillar dej
Men jag tror att det bara är som vän
Men varför tittar du alltid på mej och ler sådär som bara du kan göra?
För du gillar väl inte mej?
Vi har inte ens kännt varandra länge
Men ändå känner jag såhär
Det är fan sjukt

Nu börjar jag göra som jag alltid gör
Memorera allting du gör
Allting du gör mot mej
Varje gång du rör mej
Varje gång du skrattar med mej
Varje gång du pratar med mej
Varje gång du tittar på mej
Varje gång du ler mot mej
Och jag kan verkligen inte stå emot att le tillbaka
Och vinkar lite töntigt, för jag vet inte annars vad jag ska göra!
För jag vill verkligen inte stanna kvar på denna nivån
Jag vill gå längre!

Bara för att jag tror att jag gillar dej
Så tror jag att du gillar mej med
Bara för allt det där jag räknade upp innan
Men när du tittar på mej flackar din blick som värsta psykot
Och några dagar senare råkade jag läsa i en tidning att det kunde betyda att du var förälskad
Men så kan jag ju inte tänka och tro
För det kanske inte ens är så

Ibland känns det som om det skulle kunna bli något större
Ibland känns det som om du bara "lurar" mina känslor
Jag vet verkligen inte
Men jag älskar det här mittemellan

När man inte riktigt vet
Om man är kär eller om jag bara tycker om dej som vän
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0