Jag undrar vad det är för datum idag..

Har inte skrivit på ett tag, bra jobbat Lisa.. Men kan berätta vad jag gjort på påsklovet än så länge!

Och sitter och skriver från mobilen, datan dog för ett antal minuter sedan och jag har lånat ut min till julia för att hon glömde sin i skolan innan hon åkte till London, och nu har någon tattare tagit den.

Okej, i fredags gjorde jag inget.
I lördags hade vi lite gäster hemma. Eller gäster och gäster, det var mormor, ove, jonas och ida. ;) men hade kul ändå!
I söndags åkte jag till mormor och stannade där till tisdag. Hade inte så mycket så jag sydde puppets! :D (bild längre ner)
Och på tisdagen åkte vi till Ullared där jag köpte lite iphone-skal, NY keps, träningsskor och träningsjacka ;)
Och godis!! :D
Sov sen hos julia och vi kollade på när frille blev utelåst och han visste inte vad han skulle göra så han gick runt huset hela tiden tills rylvia kom hem :)
Sedan dansade vi och fulade oss som fan som vi brukar göra!
På onsdagen gjorde jag inget speciellt på dagen.
På kvällen träffade jag oliver med jonas, rikard och daniel. De satt vid elias fries vid en lekstuga och drack öl. Jag vet att det låter mobbat, och det var det också! Vi satt där och jag blev också bjuden på en, men drack inte mer för jag skulle hem sen tidigt.
Både jag och oliver frös och det enda han pratade om hela tiden var om hur jävla kallt det var! Hahah, söt. Så vi gick hem senare till daniel och rikard.
Så var vi där ett tag, och jag tror seriöst att jag inte haft så kul, när jag inte har varit med julia!
Sen följde oliver mej hem.

Och nu sitter jag här och ska snart packa min väska. Ska till stan och kolla på bio med mu och bä. (julia och lisa) vi ska kolla på the hunger game och sedan ska vi sova hos lisa. Ska bli så mysigt och jag längtar! :D

Ska packa min väska nu, puss!!


Kommentarer
Postat av: Erica Winslott

så sinnessjukt vacker <3

2012-05-24 @ 09:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0