Och jag är så bra på att komma på rubriker..

Heeelvete vad tiden bara flög iväg hörni!
Klocka är snart tio!
Tänkte att jag skulle hinna packa min väska och sånt innan för jag ska till stugan imon men NEEEJ!
Tiden bara "Åhnej! Här ska du inte tro att du ska få tid till att packa! Glöm det!!"
Och jag bara "men fuuuuuuuuck D:"
Så jag har min väska på golvet med 2 par strumpor för det var allt jag fucking hann med!
Imorgon ska jag upp klockan 5 vilket innebär att jag har typ 1 och en halvtimme på mig att duscha (jag måste duscha imorgon för självklart glömde jag raka benen när jag duschade innan och jag ska ha kjol imorgon), packa väskan och fixa mig.
Okej nu låter det faktiskt som om att jag kommer att hinna det, men jag undrar om jag verkligen kommer att göra det...
 
Imorgon går jag bara till 11.20 och det är GÖTT SOM FAN!
Jag har massa saker som jag måste köpa också:
 
-...?
 
och nu kommer jag inte på vad det var jag skulle köpa, JAMEN BRA JOBBAT!
 
Kommer väl på det snart.
 
...
 
Har inget mer att berätta så jag MÅSTE komma på vad det var jag skulle köpa imorgon!!
 
- Celsius
- Hårtabletter
- En ny väska (för den jag har nu är verkligen helt sönder och går ej att stänga)
- Peeling
- SNYGGA TROSOR!
 
Tror det var något sånt..
 
Men nu måste jag verkligen spela Subway surf, måste fånga fler drakar!
Och sen måste jag mjölka mina kossor och skörda min skörd på Hay Day!
Min båt har kommit nu med så jag måste fylla den med varor!
 
HERRÅ
 
 
#YOLO #SWAG
 
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0