Starta ny blogg?

Hahah, jag är så dum ;)
Jag skulle starta en ny blogg av någon anledning som jag inte riktigt kommer ihåg..
Jag läste mina gamla inlägg och tänkte bara "JA MEN VAFAN varför bloggar jag inte längre?! Måste ju göra det igen skitkul juuu!!" och så fick jag den goda idén att göra en ny blogg (wtf?).
Och så när jag satt och skulle skriva mitt första inlägg så slog tanken mig "varför ska jag göra en ny blogg? Varför fortsätter jag inte på den jag redan har?!"
Haha så dum jag är ;)
 
Så nu sitter jag alltså här :D
Kommer faktiskt inte på något att skriva just nu, kan berätta vad jag har gjort idag :D
 
Har inte gjort mycket idag, typ ätit frukost och efter det var jag så jäääääävla seg!
Bara låg i sägen och typ dog  o_o
Nej men shit vad jag segade alltså, brukar inte vara så men så var det :D
 
Senare ska jag till Julia och så ska vi pw lite. [ PW = POWERWAK FÖR ER SOM INTE FATTAR! ]
Hon kommer med bussen från Halmstad om 1 timme (OMG EN TIMME MÅSTE PACKA OCH FIXA GREJER NU VAD GÖR JAG HÄR?!) så då ska jag hoppa på på Örnatorget så ska vi åka tillsammans till den fina delen av Hylte :D
Sen ska vi ha massa mys ikväll med bastu och äta massa gott! Så jag ska äta upp alla kalorier som jag har förlorat nu när jag har tränat så mycket SKA BLI GÖTT!
 
 
Har förresten blivit beroende av Hay Day igen! Helt sjukt, men det är inte kul när ingen annan spelar för INGEN KAN HJÄLPA MIG MED MINA VAROR PÅ MIN BÅTJÄVEL!!!! Och på tal om spel så har Plant vs Zombies 2 kommit ut!! YES vad fucking glad jag äärrrrrr!! Fast jag har inte hunnit spela det så mycket, för jag måste spela Hay Day också och fånga de jävla drakarna på Subway Surf.. Men det går bra för mig :D
 
Men nu har jag nog inget mer att berätta, ska göra lite Chai Latte mmmmmmmm!!!
Köpte sånt pulver som Espresso House så nu kan jag äntligen göra det hemma igen :D
 
Ska försöka uppdatera lite varje eller varannan dag här, ska försöka göra mitt bästa ;)
 
Jag är för ful för att visas på bild idag, så här får ni en bild på mig från idag i alla fall :D
 
 
 
 
 
 
 
Ser ut som om jag sitter i ett fängelse för mitt rum är så vitt! x'D
Och så har jag en orange tröja på det också!!
(Ni vet, man brukar ha det i filmer... ni vet? Nähe det var inte kul kanske...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0