Varför är jag så himla seg hela tiden?

 
 

Har precis duschat för er som undrar, ni kan ta och anteckna det i era anteckninsböcker när ni ändå håller på!
 
Fan vad s-tangenten var seg att trycka på idag!
Nej nu känns den bättre :D
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
 
Hur som helst gå åkte jag till skolan idag för att ha 1 timmes svenska!
Nödvändig dag!
 
Btw, så gick jag inte till 11:20 igår utan till FUCKING 15:45!!!!!!!!!!!!!!!!1
För Engelska 6 kom till på schemat som jag trodde skulle komma efter jul...
För jag trodde att alla andra i min klass fortfarande läste engelska 5 eftersom att jag inte hade engelska på mitt schema. MEN SÅ SA DEM ATT DET VAR ENGELSKA 6 DE LÄSTE OCH JAG BARA "MEN VA?! VARFÖR STÅR DET INTE PÅ MITT SCHEMA DÅ???!!!??!11+"
Så jag gick till Marie för att utreda den här saken och HOKUS POKUS så får jag gå 4 timmar extra i skolan på torsdagar! :D
 
Men whatever, det är 2 engelskalektioner efter varandra (med typ en och en halvtimmes rast i mellan....) så de är dem enda lektionerna i engelska vi har på hela veckan! Och det är GÖTT!
 
Imorgon ska jag köpa en ny väska. Jag MÅSTE köpa en ny väska!!
Den jag har nu går inte att stänga så alla mina saker ramlar alltid ut och sätter på sig själva så att de börjar vibrera så jag får gå runt och plocka upp dem och skämmas som fan... Wait, what?
Så det är verkligen hög tid nu, Sara LOVADE mig att följa med mig på lunchrasten så det får hon ta mig fan göra!
 
Fick ju min lön går med så nu är man ju rik osv!
Fyfan vad gött, känner mig oövervinnerlig! (stavas det så?)
 
nä om man skulle gå och sig en sup nu
vi höres
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0